czwartek, 20 listopada 2014

                          KIM JESTEM?????

           

        Jestem kobietą, matką i żoną - JESTEM. Przez ostatnie lata trochę skryta, samotna, zamknięta w sobie  - JESTEM.

Postanowiłam, że będę traktować tego bloga osobiście , będzie to moja droga ku własnej terapii, wyciszenia, do poskładania własnych myśli.
Moje lata doświadczenia, własne upadki i wzloty (więcej jednak upadków na koncie) traktuję jako osobiste SPA. Dzięki nim mam uleczyć swoją duszę i wyciszyć swój nadmiar emocji.

Mam dwoje dzieci. Kochanych i cudnych - jednak nie o tym teraz.
Mam wiele marzeń, tych realnych do spełnienia, tych bardziej odległych i tych całkiem bliskich  - na wyciągnięcie ręki. Nie mam jednak siły, chęci , odwagi żeby tą ręką to wszystko zgarnąć. A może jestem  na to zbyt leniwa????

Wiem jedno!!!!!!! Muszę coś zmienić,  dla siebie i innych. Psss - wymazuję słowo innych.  DLA SIEBIE PRZEDE WSZYTSKIM.........


Zapraszam wszystkich, którym mój blog się spodoba. Dzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami, może nauczę się jeszcze czegoś mądrego od Was. Niestety na obecną chwilę nie mogę zaglądać na bloga codziennie jednakże w miarę wolnego czasu będę się udzielać. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę.

Oczywiście zastrzegam sobie prawo do usuwania anonimowych komentarzy, więc ANONIMÓW nie zapraszam.


POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH....................................

Brak komentarzy: